Non à la taxe kilométrique-Neen aan de kilometerheffing-
Contacter l'auteur de la pétition
Marre
toujours taxés
voor de internationale binnenvaartwereld zijn we genoodzaakt de auto te gebruiken , daar we van landen als zwitserland , straatsburg , duitsland , luxemburg en nederland moeten komen zijn de kosten jaarlijks al enorm hoog om onze kinderen van en naar school te brengen , alsook om aan andere afspraken zoals zaken , artsen , andere controles enz , enz...te proberen te voldoen . Weeral een financiele aanslag op alle andere die we al moeten betalen . Betalen nu ook al zwitsers vignet en franse payage .
pétition mobilité
Ik rij gemiddeld 6000 Km per jaar en betaal nu ongeveer 180 Euro/jaar. Aan het goedkoopste tarief (0.05 Euro als ik me niet vergis voor snelwegen, die ik praktisch nooit gebruik), zou ik met rekening rijden 300 Euro/jaar aan mijn broek hebben!!!!!!! (= huidige belasting x 2!!!!), maar gezien ik dus vooral gewone wegen gebruik zal het meestal 0,09 Euro per kilometer zijn, dus 540 Euro per jaar (= huidige belasting X 3!!!)
Re:
Tu l'as dit !! Il n'y a plus qu'à traduire ça à notre tour dans les urnes... Arrêtons de toujours voter pour les mêmes !!
ATTEINTES : DROITS DE L'HOMME ET VIE PRIVEE
NON a la taxe kilométrique
Re:
Morale de l'histoire: 1. Faut pas être divorcer. 2. Mieux encore, il faut mieux choisir son conjoint!!! :D
Encore une fois, on n'ose pas discuter des problèmes de fond et chercher des solutions socio économiques fondamentales..
| This discussion has been closed. |
DES NOMS !!!!