Diplomatic sales Deman Brussels

Contacter l'auteur de la pétition

Ce sujet de conversation a été automatiquement créé pour la pétition Diplomatic sales Deman Brussels.

Visiteur

2012-02-24 22:32

It is difficult to understand the reasons behind the recent changes in Mercedes-Benz policy towards diplomatic sales in Brussels. In other countries, such as Spain or Italy, one has the possibility to choice where to buy a Mercedes-Benz car between the different authorized dealers, without any difference in the diplo discount rates applied since they are established by Mercedes-Benz. This policy brings benefits for both Mercedes-Benz and clients.
I have been a Deman Brussels client for some time and I‘m fully satisfied, not only with its professional service but also with its friendly and personalized treatment.
Therefore, I would like to have the opportunity to choose the dealer when I decide to buy a car at diplomatic conditions in Brussels.

Visiteur

2012-04-20 17:17

Voulant changer de modèle Mercedes (je suis actuellement propriètaire d'une classe C), je me rends chez le concessionnaire Deman proche de che moi mais malheureusement j'apprends qu'il ne peut plus offrir le tarif diplomatique, qu'il faut se rendre au garage Europa et uniquement là.
Le problème pour moi est que je ne souhaite plus avoir à faire avec Europa et donc que je ne pourrai plus bénéficier du tarif diplomatique; Dois-je me tourner vers une marque concurrente ? ou bien pensez-vous bientôt retablir cette liberté de choix ? je vais attendre un peu avant de me décider à changer de marque car bien sûr je voudrais bien rester fidèle à Mercedes.