Non à la taxe kilométrique-Neen aan de kilometerheffing-
Contacter l'auteur de la pétition
Autowegenvignet
Dat we gewoon de rijtaks blijven betalen en dat de regering net zoals in de andere landen een autowegenvignet invoert.
En, We zouden beter wat minder regeringen hebben in dit land. Reken maar eens uit wat er daarmee wordt uitgespaard!
Re:
Betalen voor de misere die de Belgische politiekers zelf gecreëerd hebben : NEEN. Alternatief openbaar vervoer is er niet voor mij, sta dagelijks 2u30 a 3 uur in de file dankzij dit wanbeleid voor een kleine 27km enkel tripje naar het werk en terug. Ben om een dag van 8uur te draaien dus minimaal 12 uur van huis, met openbaar vervoer komt daar minimaal anderhalf uur bij, dus no way. En dan nog binnenkort betalen om stil te staan en tijd te verliezen. Een ALTERNATIEF : WEGENVIGNET VOOR BUITENLANDERS en niet gezeverd, Duitsers willen dit ook doorvoeren voor ons dus laat ze maar dokken om grootschalig over ons wegennet te rijden. Haal de kamions maar eens van de Antwerpse ring, schrp wat afritten of doe zoals met de grote werken aan de ring, toen ging het ozo vlot en dit op enkele rijstroken, blijkbaar zijn de politiekers dit al vergeten. Liever geld uit onze zakken halen, DEGOUTANT. Oploissen op een degelijke wijze en stop met het PESTEN van de automobilist
Comment faire confiance à des politiciens qui ABUSENT de leur pouvoir pour nous VOLER encore un peu plus pour pallier à leur INCOMPETENCE!!!!!
Re:
Mais ou vont ils s'arrêter...y'en a marre de payer et repayer pour les conneries que vous faites. Vous voulez de l'argent hé bein virer déjà tous les ministres et membres du gouvernement qui ne servent a rien ca fera deja quelques millions d'euros de gagner. Ensuite prenez le bus ou le train vous même au lieu de vos grosse bagnoles avec chauffeur et foutez nous la paix une bonne fois pour toute. Occupez vous aussi de notre petite belgique au lieu de jouer les grands seigneurs ailleurs avec notre argent. Merde a la fin nous ne sommes pas vos tirelires.
Cela fait longtemps que je le dis que quand la nouvelle génération serait au pouvoir, on ne serait pas sorti de l'auberge...
On y est ! Et voyez le résultat...
J'espere, quant à moi, que je n'aurai pas à subir la suivante.
Bonne chance à ceux qui n'auront pas le choix ! Pauvre société !
Les routes belges chaques jours comment vont être taxer ????
Ik vind een systeem zoals in Frankrijk niet slecht minder of geen tax op wagens en gewoon betalen op de autostrades.Voor de Belgen kan dat met een jaarlijks wegen vignet.
Ik woon in Oostende en moet elke dag gaan werken naar Pervijse bij Diksmuide indien ik het openbaar vervoer zou willen nemen dan ben ik zeker 2 uur door en 2 uur terug onderweg,dus er is nog veel werk he aan het openbaar vervoer .
Met vriendelijke groeten Patrick Ghysel een gewone Bouwvakker
| This discussion has been closed. |