Non à la taxe kilométrique-Neen aan de kilometerheffing-
Contacter l'auteur de la pétition
Alleen in het Frans ! Komaan manne niet meer van deze tijdRe:
Ik probeer jullie enquete te tekenen Maar het kan enkel in het Frans dan hoefRe:
Re: Ik probeer jullie enquete te tekenen Maar het kan enkel in het Frans dan hoefRe:
Re: Re: Ik probeer jullie enquete te tekenen Maar het kan enkel in het Frans dan hoef
Re: Re: Re: Ik probeer jullie enquete te tekenen Maar het kan enkel in het Frans dan hoeft het voor
voleur et menteur
neen aan de Km-heffing
Re: Re: Re: Re: Ik probeer jullie enquete te tekenen Maar het kan enkel in het Frans dan hoeft het v
sory maar het is begonne met une france gazette via internette en di gine proberre ok en nederland
Kalf Raoska (groen) deze morgen in de zevende dag
Die klotegust heeft het nog niet begrepen, op naar Mei met die kl...............bewijs uzelf en ons een dienst, en stap het af, en neem er een paar honderd mee, ga werken zoals wij, en betaal dezelfde belastingen als wij, en rijd met een auto waarvoor uzelf moet instaan voor alle kosten zoals wij.
Re: #15345
In een zaak waarin wij allen solidair zouden moeten zijn, zaai jij nog wat tweedracht. Het taalgebruik doet hier niets terzake.
Zo dien je alleen maar de verdeel en heers politiek.
Ik ben ook Vlaming en heb mijn commentaar in het nederlands geschreven en zo is deze ook verschenen.
Het enige wat ik uit de commentaren statistisch kan opmaken is dat Vlamingen blijkbaar minder strijdvaardig, of beter,
mondig zijn (tel het aantal nederlandstalige commentaren maar...).
Je suis éventuellement d'accord pour payer cette taxe à partir du moment où nos chers ministres effectuent tous leurs déplacements dans le royaume uniquement avec les transports en communs. Ils se rendront très vite compte que c'est quasi impossible.
15394, u vergeet nog de luxetax BVI
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |
et je fais pas mal de kms car c'est très mal déservien transport pour aller ou je veux