Non à la taxe kilométrique-Neen aan de kilometerheffing-
Contacter l'auteur de la pétition
bullshit
cut back on other things but don't make us pay more because u don't have enough money. Life is expensive enough.
i will move to another country
ik doe enkel voor naar mijn werk te rijden ongeveer 20.000 km per jaar en dan ben ik ongeveer 1 uur verplaatsingtijd heen en terug kwijt. Het openbaar vervoer zou ik kunnen nemen en wordt bij ons terugbetaald, maar dan ben ik tussen de 3 à 4 uur onderweg. Moet ik nog vroeger opstaan en kom ik nog later thuis, wat blijft er nog over voor mijn privé leven. Deze kilometerheffing zou een economisch gevolg hebben voor het toerisme. Dit komt bij mij over als het feit dat enkel een wagen in de toekomst nog voor de rijken is en de gewone werkmens die de economie draagt van dit land die moeten maar oprotten. Misschien moeten jullie maar eens een loon krijgen van de gemiddelde hardwerkende mens en mevrouw Crevits dan zal je dit voorstel ook niet meer op tafel leggen. Vergeet niet dat wij jullie betalen en verkiezen. Blijf dan ook uit ons zakken, wij worden al dubbel en meer belast!!! Schaam jullie!!!
le courage de faire des km pour aller bosser....
si je dois payer autant par km roulé et que pour moi bosser veut dire rouler alors je prefere etre devant ma tv et etre sans emploi
ca me coutera moins cher_
la Greve !!!!!
Asociale maatregel !!!!
En fait, Je suis POUR ... SI :
° Si les camion étrangers paient PLUS
° Si on supprime la TMC et la TC
° Si On ne fait pas gratuit le SOIR et les week-end ... ce qui évitera le comportement DANGEREUX de certains (jeune ou pas) conducteurs la nuits
° Si le prix aux heures de pointes ne pénalise pas les gens qui TRAVAILLENT ...
Dans ces conditions UNIQUEMENT, je suis POUR !!!! :D
| This discussion has been closed. |